.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی:
برگزاری هفتمین جشنواره فصلی قرآنی در سوادکوه و سوادکوه شمالی
شمال نیوز: حجت الاسلام مهدی صداقتی در جمع خبرنگاران از پایان بررسی آثار ارسال‌شده به هفتمین جشنواره فصلی قرآنی خبر داد و گفت: ۵۱۸ اثر در هفتمین جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه شرکت کردند.
برگزاری هفتمین جشنواره فصلی قرآنی در سوادکوه و سوادکوه شمالی

به گزارش شمال نیوز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: ۱۰ مرکز قرآنی فعال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی شامل ۴۷۱ اثر و ۴۷ اثر آزاد در هفتمین جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه مشارکت کردند.

 

وی از مشارکت ۱۴۶ نفر در بخش حفظ که یک‌پنجم آنان را افراد بالای ۱۰ سال تشکیل می‌دادند، ۸۴ نفر در بخش نقاشی، ۷۴ نفر در بخش قرائت، ۶۹ نفر در بخش عکس، ۴۶ نفر در بخش اذان و ۳۲ نفر در بخش مفاهیم خبر داد و خاطر نشان کرد: ۵ مقاله قرآنی، ۱۳ لینک رسانه قرآنی شهرستان، ۸ فیلم تواشیح و سرود، ۸ فیلم مجری‌گری و آثار دیگر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

رئیس هفتمین جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه، اظهار کرد: موسسه نورالهدی با ۱۰۵ اثر، موسسه اهل بیت با ۹۵ اثر، موسسه مصباح الهدی با ۷۲ اثر و موسسه عروه الوثقی با ۶۸ اثر بیشترین مشارکت را در هفتمین جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی داشتند.

 

صداقتی با تقدیر از اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه و مجمع خیرین قرآنی سوادکوه برای تقبل بخشی از هزینه‌های هفتمین جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه، افزود: نامه‌نگاری به شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان سوادکوه برای پشتیبانی از این جشنواره ارسال شد و امیدواریم با توجه به برنامه‌های این شورا برای توسعه فعالیت‌های قرآنی شاهد همراهی این مجموعه توانمند باشیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اولین دوره جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه در خرداد ۱۳۹۳ با حضور ۱۱۱ نفر و در ۹ بخش، دومین دوره جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه در مهر‎ماه ۱۳۹۳ با حضور ۱۴۷ نفر و در ۹ بخش، سومین دوره جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه در بهمن‌ماه ۱۳۹۳ با حضور ۲۷۷ نفر و در ۱۱ بخش، چهارمین دوره جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه در بهمن ۱۳۹۴ با حضور ۳۹۱ نفر و در ۱۳ بخش، پنجمین دوره جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه در بهمن ۱۳۹۶ با حضور ۴۵۰ نفر و در ۱۷ بخش و ششمین دوره جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه در بهمن ۱۴۰۰ با حضور ۳۶۹ نفر و در ۱۸ بخش برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره فصلی قرآنی که از ابتکارهای شهرستانی است از اولویت‌های واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی است.

 

صداقتی، گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فصلی قرآنی به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی مازندران در سوادکوه همراه با تقدیر از برترین‌های این جشنواره به زودی برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.